מחלקה מסחרית

מסחר זהו מדע מדויק שמצריך לשתף את כלל החושים על מנת לייצר חוויות משתמש ברמה גבוהה שתואמת את ציפיות הצרכן.
- ר. נעים
חברת פורמולה נדל"ן מתמחה בליווי אסטרטגי ושיווקי של מתחמים מסחריים ומגדלי משרדים החל משלב איתור העסקה, תכנון, תמהיל שוכרים ועד ניהול ההשכרה באופן שוטף בפועל. בנוסף החברה מספקת ללקוחותיה ייעוץ וליווי בעסקאות נדל"ניות והבנת הריווחיות במתחמים קיימים ובקרקעות.
מבוססים על ידע ומידע בדבר תחום הנדל"ן והמגמות המתרחשות והצפויות בו, לרבות מחקרים, סקרי שוק מחירים וביקושים, בדיקות כלכליות וכד' והכל במטרה לסייע להם להשיג את המענה המושלם לצורכיהם ולרצונותיהם. ובשורה התחתונה יש לנו קשרים אסטרטגים עם כל מי שצריך, בתכלס זה מה שחשוב לא?
strategy
01
מחקר וסקר שוק
ביצוע מחקר שוק, למידת התוכניות/המתחם וניתוח קהל היעד והמתחרים בסביבה. גיבוש המלצות לתמהיל השוכרים, למפרט הטכני, למחירי המכירה/השכרה ולגודל הנכסים.
02
תשתיות שיווק
יצירת קונספט מיתוגי לפרויקט. בניית תקציב מדיה נכון המותאם לקהלי היעד. יצירת מסרים שיווקים, הפקת עזרי מכירה וחומרי פרסום, כנסים ופעולות יח"צ מול הגורמים החזקים בתעשייה.
03
תימחור
תימחור נכון הוא הדבר החשוב ביותר על מנת למקסם רווחים מהפרויקט. נייעץ ונמליץ על מחירי השכרה / מכירה באופן שוטף ונפעל למצות את המחירים בצורה הטובה ביותר ע"י משא ומתן ויעול שטחים ומשאבים.
04
ניהול המכירות
הקמת משרד מכירות פרונטלי, איוש מנהלי מכירות בעלי הכשרה מהמובילים בתחום, ליווי הלקוח עד למעמד חתימת החוזה, חיבור לעורכי דין וייעוץ משפטי, סיוע ללקוחות בענייני מימון, מיצוי מקסימאלי של תהליך הליד.
05
מאגר מידע פנימי
BIG DATA זה שם המשחק, אנו מנהלים קשרים אישיים עם כל הרשתות והחברות העיסקיות ומדוורים בצורה שוטפת מאגר גדול של שוכרים ורוכשים פוטנציאלים אשר מעוניינים במסחר ותעסוקה לצרכים עסקיים ואישיים.
06
ניהול מעקב טכנולוגי
ניהול שיווק הפרויקט מתנהל באמצעים טכנולוגיים על ידי מערכת ניהול לקוחות (CRM). ניתוח קהלי היעד ובחינת ערוצי מדיה האפקטיביים בצורה הטובה ביותר, הפקת דוח המרת לידים לעסקאות, ניהול דיוור אינטרנטי באוטומציה מלאה.