מחלקת מגורים

לכל פרויקט יש את המודל השיווקי שלו, היכולת האמיתית היא לדעת לייצר אותו.
אנו יוצרים מודל עבודה המבדל את הפרויקט ומגשים בשלבים ברורים את חזונו של היזם משלב התיכנון ועד למכירה המדויקת ביותר אל מול הלקוח הסופי.

strategy

01
מחקר וסקר שוק
ביצוע מחקר שוק, ניתוח קהל היעד והמתחרים בסביבה. גיבוש המלצות לתמהיל הדירות/השוכרים, למפרט הטכני, למחירי המכירה/השכרה ולתוכניות הדירה/קומה.
02
תשתיות שיווק
יצירת קונספט מיתוגי לפרויקט. בניית תקציב מדיה נכון המותאם לקהלי היעד. יצירת מסרים שיווקים ובניית ערוצי תקשורת במדיה על בסיס התקציב. הפקת עזרי מכירה וחומרי פרסום.
03
תימחור
תימחור נכון הוא הדבר החשוב ביותר על מנת למקסם רווחים מהפרויקט. נייעץ ונמליץ על מחירון לדירות באופן שוטף ונפעל למצות את מחירי המכירה בצורה הטובה ביותר.
04
ניהול המכירות
הקמת משרד מכירות פרונטלי, איוש מנהלי מכירות בעלי הכשרה מהמובילים בתחום, ליווי הלקוח עד למעמד חתימת החוזה, חיבור לעורכי דין וייעוץ משפטי, סיוע ללקוחות בענייני משכנתאות והלוואות, מיצוי מקסימאלי של תהליך הליד.
05
מאגר מידע פנימי
BIG DATA זה שם המשחק היום אנו מחזיקים במאגר גדול של לקוחות פוטנציאלים אשר מעוניינים בדירות למגורים ולהשקעה.
06
ניהול השיווק
ניהול שיווק הפרויקט מתנהל באמצעים טכנולוגיים על ידי מערכת ניהול לקוחות (CRM). ניתוח קהלי היעד בצורה שוטפת ובחינת ערוצי מדיה המקדמים בצורה הטובה ביותר, הפקת דוח המרת לידים לעסקאות, ניהול דיוור אינטרנטי באוטומציה מלאה.